مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:052023-08-30سياسي

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مجتمع رفاه تهران برگزار شد


مراسم بزرگداشت شهدای شهریور ( لاجوردی، باهنر، رجایی، عراقی و اندرزگو ) در مجتمع رفاه شهر تهران و با حضور تنی چند از شخصیت های کشوری و لشکری و آحاد مردم برگزار شد.

- ایسنا/تهران مراسم بزرگداشت شهدای شهریور ( لاجوردی، باهنر، رجایی، عراقی و اندرزگو ) در مجتمع رفاه شهر تهران و با حضور تنی چند از شخصیت های کشوری و لشکری و آحاد مردم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مراسم بزرگداشت شهدای شهریور ( لاجوردی، باهنر، رجایی، عراقی و اندرزگو ) ظهر چهارشنبه 8 شهریور ماه در مجتمع رفاه شهر تهران و با حضور تنی چند از شخصیت های لشکری ، کشوری و آحاد مردم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی معاون امور استان ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در حاشیه این مراسم، در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی حقیقی دولتمردانند و در مدت 27 روز کار خود، برکات و آثار فراوانی را برای کشور به همراه آوردند و لازم است تا ابعاد شخصیت آنان برای جامعه بازگو شده و تبیین شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: در ایام شهریور ، علاوه بر شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اتفاقات دیگری نیز در ایران اسلامی رخ داده که از جمله می توان به شهادت شهید اندرزگو و بزرگانی از جمله شهید لاجوردی، شهید عراقی و فرزندشان، آیت الله مدنی، آیت الله قدوسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مجتمع رفاه تهران برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مجتمع رفاه تهران برگزار شد